sábado, 19 de diciembre de 2009

Aportació a la "Viquipèdia"

A l'assignatura de TIC, el Jordi Simon ens va demanar un treball en grup, les meves companyes per portar-lo a terme van ser la Soraya Corpas, la Roser González, la Míriam Lozano i l'Anna Taberner.
La feina consistia en crear una nova entrada a la Viquipèdia i nosaltres vam decidir fer-ho sobre l'Eulàlia Bosch, ja que poc dies abans van llegir-nos el seu llibre "Educació i vida quotidiana".
Per poder dur a terme el treball de manera individual les meves companyes es van crear un compte per poder registrar-se a la Viquipèdia. Jo vaig treballar conjuntament amb la Roser ja que quan ens vam repartir les parts del treball a ella i a mi em va tocar fer la biografia, vam quedar i la vam fer les dues juntes, per aquest motiu només la Roser es va crear un compte, ja que no calia que ho fessim les dues.
A continuació les meves companyes van anant ampliant el tema.

A sigut un treball que ens a portat més allà del que ja sabiem, ja que totes hem utilitzat la Viquipèdia alguna vegada i mai ens haviem parat a pensar que podíem col·laborar en ella.
Estic contenta amb el treball realitzat, tant meu com de les meves companyes, ja que poc a poc hem anat ampliant el tema amb la notre recerca.

Aqui us deixo l'enllaç de la pàgina: Eulàlia Bosch

No hay comentarios:

Publicar un comentario