viernes, 25 de diciembre de 2009

Intervenció de síntesi

Després de 3 mesos d'aprenentatge, d'esforç i de treball l'assignatura de Gestió de la informació i TIC ha arribat al seu fi. La veritat es que al començament em vaig espantar una mica, ja que el tema d'informàtica és una cosa que porto bastant malament, i quan vaig començar a treballar amb el bloc tenia l'impressió que mai sabria pujar fotos, videos, power points... etc. i la realitat ha sigut una altra ja que poc a poc i amb el pas del temps he aprés moltes coses i el meu blog ha anat tenint més i més entrades.
Per a mi les dues intervecions que han estat més significatives, per una part és la del GIMP, un programa del qual mai havia sentit parlar i que a la mateixa vegada el vaig trobar molt útil per a la modificació de fotografies. La seva facilitat d'utilització i la seva utilitat ha fet que si tinguès que destacar dues de totes les entrades que he fet, em quedi amb aquesta. Per l'altre banda l'altre intervenció significativa ha sigut la del treball de Territori, ja que ha sigut un treball el qual ha comportat molt d'esforç i molt de treball, però a la mateixa vegada va ser una gran experiència i un treball en equip molt reconfortant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario