viernes, 25 de diciembre de 2009

Reflexió final del mòdul 2: Llenguatge visual i plàstic, llenguatge musical i educació física

Aquest mòdul personalment m'agradat molt ja que les tres assignatures que hi formen part són bastants amenes i al mateix temps són molt educatives, la qual cosa fa que aprenguis moltes coses.
A l'assignatura de llenguatge visual i plàstic hem après moltíssimes tècniques diferents fins al moment totalment desconegudes per a mi. Hem aprés a pintar amb pures, a utilitzar (o intentar-ho) només l'hemisferi esquerre, a saber com treballar amb nens, a saber quines eines són les millors i quines no ho són tant a l'hora de treballar a una escola... entre d'altres coses. Plàstica m'ha servit per conèixer millor aquestes eines i així en un futur, qui sap? pot ser les pugui dur a terme.
Per altre banda llenguatge musical, una assignatura on hem aprés molt i a la mateixa vegada ens hem divertit, m'ha ajudat molt a l'hora de coneixer les tècniques musicals, d'aprendre cançons infantils (les quals utilitzo dia rere dia amb els meus nens de l'escola bressol on treballo), per familiaritzar-me més amb els intruments musicals...etc. És una assignatura on hem pogut gaudir de la música en general, com per exemple d'audicions, de la música clàssica...etc.
Per últim educació física, només fèiem dos hores a la setmana, una de teoria on hem aprés molt sobre psicomotricitat i a més gràcies als treballs en grups tant meu com dels meus companys hem aprés més sobre la lateralitat, les habilitats motrius bàsiques, entre d'altres. L'altre part de l'assignatura era la pràctica, molt amena i divertida i a la mateixa vegada molt útil per portar a terme actualment amb els nens i nenes o en un futur.

Per finalitzar dir que he gaudit molt d'aquestes tres assignatures!

No hay comentarios:

Publicar un comentario