domingo, 11 de octubre de 2009

Seminari: dimarts 6.10.09

Vam començar el Seminari de dimarts passat d'una manera especial, ja que dues companyes, la Natalia i la Raquel, van explicar dos contes. El primer va ser un conte popular "Les 7 cabretes i el Llop" i l'altre un d'inventat "El tauró". Una vegada explicats vam parlar del que havia estat molt bé i del que es podria millorar, sempre amb el major respecte a les nostres companyes.
Els dos contes em van agradar molt, també cal dir que ser les primeres sempre es difícil, i tot i que van passar nervis ho van fer molt bé.
Una vegada finalitzat el tema dels contes, ens van donar una fotocopia amb les indicacion per fer el treball del llibre "Educació i vida quotidiana".
A continuació, vam llegir una notícia del diari "La Vanguardia" "El fracaso escolar viene de casa" la qual parlava d'un estudi que deia que el factor que més influeix en l'èxit acàdemic és el nivell educatiu de la mare. El vam comentar i van sortir punts de vista diferents, tots respectables evidentment, jo personalment no vaig estar gens d'acord amb el que diu la notícia.

Valoració personal de la sessió
Els dos contes m'han agradat molt, el de les 7 cabretes feia molt de temps que no l'escoltava i em va fer gràcia tornar-lo a escoltar, em va servir per explicar-lo al dia següent als meus nens/es, i el del Tauró em va semblar un conte molt original, el recurs del guant em va agradar molt ja que això va fer que fixessim en tot moment la nostre atenció en ell.
Aquesta sessió m'ha fet raonar durant un moment en l'article que vam treballar de la Vanguardia, em va fer pensar en la responsabilitat que tenen per una banda els/les pares/mares i per l'altre els professors/es en l'educació dels infants.

Frase sessió
Els/les responsables de l'educació dels nens/es són tant els professors/es com els pares/mares d'aquests, és un 50%.

No hay comentarios:

Publicar un comentario