Document de text: La Roser va crear un nou document de text al qual va anomenar "Els racons a l'aula d'infantil", a continuació va invitar a la resta del grup i nosaltres vam anar fent aportacions.
Aquest va ser el resultat:
Racons a l'aula d'infantil
un tema molt interessant
un tema molt interessant
Els racons ens permeten organitzar l'aula en petits grups, cadascun dels quals realitza una tasca determinada i diferent. Poden ser de treball o de joc.
Segons el tipus d'activitat alguns racons necessiten ser dirigits pel mestre. En d'altres els nens/es poden funcionar amb força autonomia.
Organitzats en grups reduïts, els nens i nenes aprenen a treballar en equip, a col·laborar i a compartir coneixements. Els racons també potencien la seva iniciativa i el sentit de la responsabilitat.
Treballar per racons ens permet dedicar una atenció més individualitzada a cada nen/a, planificant activitats d'aprenentatge adaptades als seus coneixements previs.
Sabeu racons interessants?
El racó del mecànic! Amb molts cotxes, grans, petits i sobretot cotxes que es puguin montar i desmontar com si fossim mecànics
Els/les mestres portem un control de manera que cada nen/a vagi passant al llarg d'un període de temps (setmana, quinzena,...) per tots els diferents racons de treball. Va bé que hi hagi més d'un mestre a l'aula de manera que cadascú s'encarregui d'uns racons concrets.
Utilitzeu racons a l'aula, és molt divertit.
Presentació: La Sílvia va crear un nou document de presentació anomenat "Els racons a l'aula" i ens va condidar a la resta. A continuació vam anar creant noves diapositives, insertant també imatges.
El resultat va ser aquest:
Formulari: La Georgina va crear un formulari i entre totes a un mateix ordinador vam anar creant preguntes adequades al tema que havian escollit. A continuació va enviar per e-mail el formulari i individualment el vam anar contestant. Finalment vam veure com les nostres respostes es podian veure a un full de càlcul.
Aquest és el resultat:
No hay comentarios:
Publicar un comentario