sábado, 14 de noviembre de 2009

Pràctica amb el Google Docs

Dimecres passat a l'assignatura de TIC, conjuntament amb la Roser González, la Soraya Corpas, la Sílvia Sánchez i la Georgina Salmerón vam fer un exercici pràctic amb el Google Docs.

Document de text: La Roser va crear un nou document de text al qual va anomenar "Els racons a l'aula d'infantil", a continuació va invitar a la resta del grup i nosaltres vam anar fent aportacions.
Aquest va ser el resultat:

Racons a l'aula d'infantil

un tema molt interessant

Els racons ens permeten organitzar l'aula en petits grups, cadascun dels quals realitza una tasca determinada i diferent. Poden ser de treball o de joc.

Segons el tipus d'activitat alguns racons necessiten ser dirigits pel mestre. En d'altres els nens/es poden funcionar amb força autonomia.

Organitzats en grups reduïts, els nens i nenes aprenen a treballar en equip, a col·laborar i a compartir coneixements. Els racons també potencien la seva iniciativa i el sentit de la responsabilitat.

Treballar per racons ens permet dedicar una atenció més individualitzada a cada nen/a, planificant activitats d'aprenentatge adaptades als seus coneixements previs.

Sabeu racons interessants?

El racó del mecànic! Amb molts cotxes, grans, petits i sobretot cotxes que es puguin montar i desmontar com si fossim mecànics

Els/les mestres portem un control de manera que cada nen/a vagi passant al llarg d'un període de temps (setmana, quinzena,...) per tots els diferents racons de treball. Va bé que hi hagi més d'un mestre a l'aula de manera que cadascú s'encarregui d'uns racons concrets.

Utilitzeu racons a l'aula, és molt divertit.


Presentació: La Sílvia va crear un nou document de presentació anomenat "Els racons a l'aula" i ens va condidar a la resta. A continuació vam anar creant noves diapositives, insertant també imatges.
El resultat va ser aquest:






Formulari: La Georgina va crear un formulari i entre totes a un mateix ordinador vam anar creant preguntes adequades al tema que havian escollit. A continuació va enviar per e-mail el formulari i individualment el vam anar contestant. Finalment vam veure com les nostres respostes es podian veure a un full de càlcul.
Aquest és el resultat:


No hay comentarios:

Publicar un comentario