sábado, 7 de noviembre de 2009

Treball col·laboratiu de la Blocosfera

A Gestió de la informació i TIC ens van manar fer un treball col·labarotiu de blocosfera. Les persones del meu grup van ser la Soraya Corpas, la Miriam Lozano, l' Anna Taberner i jo. Vam decidir fer el tema del TDAH i les noves tecnologies ja que de tots els temes que vam proposar entre nosaltres, aquest era el que més ens va agradar i el que més interessant vam trobar.
Una vegada ja teniem el tema escollit, una persona del grup va publicar una entrada al seu bloc parlant del tema, quan va finalitzar aquesta persona, una altre li deixava un comentari perquè veiés el seu bloc on havia més informació sobre aquest, i així fins que totes les components del grup vam aportar una nova informació sobre el TDAH. La nostre finalitat era que cadascuna posés alguna cosa nova per així ampliar i aprofundir en el tema del TDAH i les noves tecnologies.

A continuació explicaré el procés que vam utilitzar per dur a terme el treball:

  • Com vull fer arribar a la Roser González l'entrada que he publicat, li deixo un comentari al seu bloc, explicant-li que pot ser l'interessa l'entrada que he publicat al meu bloc.
  • A continuació invito a la Miriam Lozano a que visiti també pel meu bloc per què així pugui ampliar els seus coneixements sobre el tema del TDAH i li deixo un comentari enllaçant-li el meu bloc.
  • Després li deixo un comentari a l'Anna Taberner i li proposo que entri al meu bloc per que així pugui saber més del tema del TDAH i les noves tecnologies i així pugui ampliar més els seus coneixements sobre aquest tema.
  • Finalment li deixo un comentari a la Soraya Corpas on li explico que he trobat una pàgina que amplia el llistat de llibres que havia posat a l'entrada del seu bloc.
Penso que la meva aportació personal amb els meus comentaris a cada bloc ha estat la correcta, ja que complemento la informació que han posat les meves companyes i li faig saber, d'una manera senzilla, el que he fet per què puguin visitar el meu bloc amb facilitat, i així puguin ampliar els seus coneixements. També en un bloc he aportat més informació de la que posava facilitant a la meva companya una pàgina web d'interés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario