domingo, 1 de noviembre de 2009

Seminari: dimarts i dijous 27 i 29.10.09

DIMARTS

Una altre vegada vam començar la sessió de seminari explicant dos contes, el primer va ser "Els rínxols d'or" explicat per la Bea i el segon "Els tres porquets" explicat per la Esther.
A continuació vam escollir el tema del debat que portariem a terme el proper dia, el tema escollit per votació va ser "Els uniformes a l'escola, a favor o en contra". Per finalitzar la Reina va entregar els treball del llibre "Educació i vida quotidiana".

Valoració personal de la sessió

Em van agradar els dos contes ja que són de tota la vida i sempre agrada tornar-los a escoltar. El tema que es va escollir per fer el debat també em va agradar ja que jo vaig ser de les que va votar per fer-lo.

Frase sessió

S'ha de treballar per tenir un bon futur (moraleja del conte dels tres porquets).


DIJOUS

Dijous no vam començar la sessió de seminari explicant un conte, ja que vam sortir fora per veure l'exposició que havia a la universitat feta pels alumnes de tercer sobre l'educació infantil. Una vegada vam tornar a la classe la Silvia va explicar el seu conte que era "La caputxeta vermella", es va inventar parts del conte i aixó ens va sorprendre a tots i ens va agradar ja que no ho esperavem.
A continuació vam fer el debat, el meu grup format per l' Anna, el Francisco, la Mireia i jo, vam guanyar el debat (tot i que s'ha de destacar l'actuació del Francisco).

Valoració personal de la sessió

Aquesta sessió m'ha agradat molt ja que la exposició em va resultar molt interessant. El conte de la Caputxeta vermella és un dels meus preferits i em va agradar que la Silvia l'expliquès. I finalment el debat va estar molt bé ja que amb els nostres arguments van guanyar-lo.

Frase sessió

"Àvia, àvia, quins ulls més grans que tens, per mirar-te millor!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario